Reklama internetowa

reklama-internetowaPrzygotujemy dla Ciebie plan działań marketingowych w Internecie, który będzie obejmował rozmaite formy promocji: kampanie reklamowe, profile i fanpage w mediach społecznościowych, linki sponsorowane, obecność na portalach ogłoszeniowych, mailing i newslettery oraz wiele innych. Naszym celem będzie wykreować profesjonalnie Twój wizerunek i zwiększyć Twoją rozpoznawalność oraz widoczność w globalnej sieci.

Główne zalety reklamy internetowej to m.in.: interaktywność, elastyczność, brak barier geograficznych i czasowych, dostęp do konkretnej grupy odbiorców, możliwość badania konsumentów i pozyskiwanie ich szczegółowych opinii. Wykorzystaj te atuty, dodając do nich relatywnie niski koszt kampanii, o który zadbamy nadzorując Twój budżet reklamowy.

Kampanie AdWords

kampanie-adwordsGłównym celem kampanii AdWords jest pokazanie oferty Twojej firmy z wykorzystaniem wyszukiwarki Google, serwisu Gmail i YouTube, map Google i milionów stron internetowych sieci partnerskiej Google. Dzięki tym kampaniom szybko i precyzyjnie dotrzesz do potencjalnych klientów. Linki sponsorowane zwrócą ich uwagę, dokładnie wtedy, gdy będą szukać informacji na temat oferty związanej ściśle z Twoją branżą. Co więcej, reklama remarketingowa będzie „śledzić” użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę www lub sklep internetowy.

projekt-graficznyZlecając nam prowadzenie i obsługę kampanii AdWords, możesz być pewien, że zrealizujemy Twoje cele reklamowe, korzystając ze wszystkich dostępnych opcji takich jak: sieć wyszukiwania, sieć reklamowa, kampanie produktowe, reklamy displayowe, tekstowe oraz wideo. Twoje kampanie będą monitorowane za pośrednictwem specjalistycznych narzędzi, a ich optymalizacja będzie dla nas priorytetem. Działamy w oparciu o jasne i proste zasady współpracy, którą zaczynamy od szczegółowego poznania branży Klienta.

wyszukiwarkaW zakresie kampanii AdWords oferujemy całościowe opracowanie strategii reklamowej, jej wdrożenie oraz bieżące monitorowanie efektów. W tym celu przeanalizujemy Twoją pozycję oraz działania konkurencji. Następnie dobierzemy odpowiednie słowa kluczowe, określimy optymalny budżet kampanii oraz ich zasięg i grupy docelowe. Po przygotowaniu kampanii w systemie Google i w sieci partnerskiej, będziemy kontrolować rezultaty i wydatki, sporządzając dla Ciebie raporty z przeprowadzonych działań i osiąganych efektów. Ważnym etapem współpracy jest także modyfikacja kampanii, tak aby osiągać jeszcze lepsze efekty w ramach ustalonego budżetu.

Social media marketing

twitterMarketing w mediach społecznościowych polega na pozyskiwaniu uwagi użytkowników oraz generowaniu ruchu internetowego za pomocą serwisów społecznościowych. Do działań promocyjnych wykorzystuje się takie portale społecznościowe i platformy jak: Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram, YouTube czy popularne blogi. Social media odgrywają coraz większą rolę jako narzędzie reklamowe, ponieważ są dostępne dla każdego użytkownika Internetu i umożliwiają dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej.

 social-mediaDziałania marketingowe podjęte za pośrednictwem mediów społecznościowych mogą mieć bardzo niski koszt, a przy tym ogromny zasięg! Doskonałym przykładem jest korzystanie ze społecznościowego charakteru serwisu Facebook.com, w celu promowania firmy lub marki. Warto wiedzieć, że według najnowszych statystyk każdego dnia z tego serwisu korzysta już 11 milionów Polaków! Facebook daje możliwość bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami, dlatego fanpage powinien być prowadzony dynamicznie i aktywnie, według opracowanej szczegółowo strategii.

Korzystając z naszych usług zyskasz profesjonalną obsługę fanpage’a, w ramach której:

  • stworzymy oryginalne i wartościowe treści do publikacji
  • będziemy na bieżąco aktualizować fanpage
  • pozyskamy i zaangażujemy nowych fanów
  • opracujemy konkursy, akcje promocyjne oraz reklamy kontekstowe
  • poprowadzimy żywy dialog z fanami
  • będziemy monitorować i przekazywać informacje od użytkowników
  • zapewnimy efektywny przebieg kampanii reklamowych (np. Facebook Ads)

Serwisy ogłoszeniowe

serwisy-ogloszenioweReklama na portalach ogłoszeniowych jest zazwyczaj bezpłatna, choć zdarzają się wyjątki w zależności od serwisu lub od rodzaju usługi (np. sprzedaż samochodu). Bardzo niski lub zerowy koszt takich ogłoszeń nie jest ich jedynym atutem. Równie cenna jest możliwość skierowania swojej propozycji do ogromnej rzeszy internautów, którzy w większości szukają konkretnego przedmiotu lub usługi, dlatego są duże szanse, że natrafią właśnie na Twoją ofertę.

Atrakcyjny komunikat na portalu ogłoszeniowym może być przydatny zarówno do pozyskania bezpośredniego ruchu z opublikowanej treści, jak i z dodatkowych odnośników (np. link do strony internetowej). Kolejną zaletą jest możliwość dodania obszernego i szczegółowego opisu produktu lub usługi oraz plików wizualizujących Twoją ofertę.

Współpraca z nami zaczyna się od przygotowania ciekawych i rzetelnych treści, które ukażą na najpopularniejszych portalach ogłoszeniowych takich jak: Allegro, OLX, AleGratka, Gumtree, Sprzedajemy.pl i na wielu innych. Kolejne działania to monitorowanie oraz raportowanie efektywności ogłoszeń, a także bieżąca aktualizacja i nanoszenie zmian.

E-mail marketing

e-mail-marketingE-mail marketing posługuje się pocztą elektroniczną jako narzędziem komunikacji. Sztuka pisania listów elektronicznych jest równie trudna jak epistolografia listów tradycyjnych, przy czym istnieje zagrożenie, że Twoja wiadomość będzie traktowana jako SPAM.

Jak uniknąć tego typu kłopotów i uprościć tę złożoną formę marketingu? Skorzystaj z naszych usług, dzięki czemu zarządzanie bazami adresów e-mail, przygotowanie treści oraz wizualna kreacja wiadomości, jak również obsługa poczty wychodzącej oraz informacji zwrotnych, nie będzie spędzać Ci snu z powiek!

Działamy w oparciu o dobrze skomponowany schemat: od planowania, poprzez realizację i analizę, aż do kontroli przebiegu działań. Nasze działania na rzecz Klienta mają na celu przede wszystkim budowę lojalności konsumenckiej, kreowanie właściwych relacji z odbiorcami, tworzenie odpowiedniego wizerunku firmy i finalnie – sprzedaż produktów lub usług.

wiadomosc-emailKorzystamy z najpopularniejszych i najbardziej skutecznych narzędzi e-mail marketingu, jakimi są m.in.: firmowy newsletter, biuletyn wewnętrzny oraz reklamy w wiadomościach e-mail. Za ich pośrednictwem budujemy programy lojalnościowe, prowadzimy promocje konsumenckie praz badania marketingowe, nawiązujemy relacje inwestorskie, a także podejmujemy działania z zakresu public relations.

Z nami Twój e-mailing nie będzie sztampowy i nudny! Oferujemy wszelkie newslettery i subskrypcje – wszystko, co pomoże osiągnąć Ci realne korzyści za pomocą kontaktu mailowego. Naszym atutem są profesjonalne narzędzia do przeprowadzenia skutecznej kampanii e-mail marketingowej, dzięki którym pozyskujemy szczegółowe informacje o efektywności podjętych działań. Wnikliwa analiza takich wskaźników jak: OR (otwieralność), CTR (klikalność) oraz współczynnik tzw. odbić, pomoże Ci ocenić wyniki Twojego e-mailingu.

Content marketing

contentContent marketing jest strategią pozyskiwania potencjalnych klientów poprzez tworzenie i publikowanie oryginalnych i wartościowych treści, przygotowanych z myślą o precyzyjnie określonej grupie odbiorców. Tytułowy „content” odnosi się nie tylko do tekstów publikowanych i rozpowszechnianych za pomocą Internetu, ale także do wszelkich innych form, takich jak: webinaria, video, podcasty, infografiki, poradniki czy multimedialne prezentacje. Ich głównym celem jest dostarczenie użytkownikom tego, czego potrzebują – rzetelnych wiadomości i informacji. Jak spełnić to kryterium, by zarówno firma, jak i potencjalni klienci, odnieśli korzyści?

Zlecając nam działania związane z content marketingiem możesz być pewien, że przygotowanie pożądanych treści rozpoczniemy od określenia potrzeb Twoich Klientów. Tworzymy treści z myślą o tym, by zbudować długotrwałe relacje z odbiorcami oraz zachęcić ich do interakcji.

wideo-playerCo więcej, korzystając z potencjału tzw. marketingu wirusowego, staramy się budować i rozszerzać świadomość marki naszych Klientów poprzez nakłonienie internautów do samodzielnego rozpowszechniania informacji o danej firmie oraz o jej ofercie handlowo-usługowej. W tym celu wykorzystujemy m.in. popularne fora i media społecznościowe, takie jak: Facebook, YouTube, Twitter czy LinkedIn. Doradzamy także, w jaki sposób prowadzić firmowego bloga, aby jego zawartość przyciągnęła uwagę użytkowników i była zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO).