Dlaczego warto mieć stronę internetową?

Klienci, a strona internetowa

Strona internetowa to doskonały sposób na dotarcie do ogromnej rzeszy potencjalnych klientów! Aktywna promocja w sieci nie jest domeną tylko wielkich firm – jest po prostu dla każdego! Według badań Gemius/PBI, stan na kwieceń2017 roku, w Polsce jest 27,8 mln internautów. To Twoja grupa klientów.

Internetowy rynek zbytu

Internet można wykorzystać do rozszerzenia rynku zbytu. Dzięki różnorodnym narzędziom wirtualnej komunikacji możemy świadczyć usługi oraz sprzedawać towary bez konieczności spotkania się z klientem twarzą w twarz i bez ograniczeń przestrzennych! Wartość rynku internetowego czyli wartość transakcji zawarta na rynku to już ponad 35 mld zł wg wirtualnemedia.pl

Reklama internetowa

Strona internetowa jest podstawą szeregu złożonych działań marketingowych w Internecie. Od niej się wszystko zaczyna! Reklama w Internecie to korzystne rozwiązanie z uwagi atrakcyjne formy oraz ilość informacji o ofercie, które można przekazać potencjalnemu klientowi. Reklama internetowa to w odróżnieniu do tradycyjnej reklamy bardzo precyzyjne, mierzalne i tanie narzędzie do komunikacji z klientem. Wartość reklamy internetowej w 2016 r. to 3,625 mld zł jak podaje IAB Polska.

Niska cena

Koszty uruchomienia i prowadzenia strony internetowej są niskie w porównaniu z tradycyjnymi formami reklamy. Promowanie własnej firmy w Internecie, to wydatek, który także może zostać uznany za koszt uzyskania przychodu. Przedsiębiorca może wprowadzić te wydatki do podatkowej księgi przychodów.

Wiarygodność

Posiadanie strony internetowej jest wyznacznikiem wiarygodności. Obecność w Internecie buduje pozytywny wizerunek i jest już niemalże obowiązkowa! To jeden z podstawowych wymogów, które musi spełnić firma, jeśli chce być konkurencyjna na rynku. jak podaje IAB Polska 81% firm w Polsce posiada własną stronę internetową. Dołącz do nich!

Konkurencyjność

Należy uświadomić sobie, że Twoja konkurencja już działa w Internecie i aktywnie pozyskuje tą drogą nowych klientów. Bycie w świecie wirtualnym to już konieczność. Nie możesz pozostać w tyle! Obecnie liczy się to aby wyróżnić się w sieci na tle konkurencji np. dzięki responsywności docieramy do „klientów mobile”, a to jest przyszłość.